Popular Nigerian comedian and content creator, Debo Macaroni and oda Nigerians wey bin dey “pass” Lekki tollgate, venue of planned protest by protesters.
One of di pipo wey police arrest, Damilare Adenola wey police arrest tell BBC Pidgin say im bin come di tollgate to “observe wetin dey happun for di area.
Despite im plea of being “a Nigerian wit rights to go anywhere im feel like,” police still throw am inside dia van alongside oda pipo wey dem bin don arrest.
Di comedian bin go live for Instagram to tell “di world how police dey abuse human rights for Nigeria.”
During di live, Macaroni tok about how im bin dey go about im normal business before e come decide to go di protest venue to “see tins for himself”.
Why dem arrest pipo for di tollgate
Tori be say groups bin dey plan to occupy Lekki tollgate wit demonstrations wey go use hash tags like: [#OcuppyLekkitollgate] [#DefendLagos] and [#DemNoBornDemWell] to protest authorities decision to return di toll plaza back to di company wey dey operate am.
Some Nigerians feel say e no dey right for goment to reopen di tollgate wey be di scene of di 20 October, 2020 incident wia protesters allegedly suffer injuries due to gunshots.
Before February 13, Nigeria goment and police bin don tok say dem no go tolerate any form of #EndSARS protest again for Lagos or any part of di kontri.
Nigeria goment cut serious warning give pipo wey dey plan to do fresh protest as dem say dem get intelligence informate say, some Nigerian activists don link up wit odas outside Nigeria, to destabilize di Kontri.
- Lekki Toll Gate Lagos Nigeria [EndSARS protest]: Police arrest Mr Macaroni, odas on February 13 ‘Occupy Lekki Toll Gate protest’ wit heavy security for Admiralty Plaza13th February 2021
- Lekki Toll Gate Lagos Nigeria [EndSARS protest]: How Nigerians react to police show of force to planned #EndSARS protest13th February 2021
- Lekki Toll Gate today protest update: Lekki Toll Gate Lagos Plaza operators reply February 13 protesters afta ‘Federal Government’ warning12th February 2021
- Lekki Toll Gate Lagos Nigeria today protest update: Rinu Oduala, EndSARS activist pull out of Lagos Judicial Panel wit ‘no hope for justice’ as February 13 protesters plan demonstration12th February 2021
- Nigeria [EndSARS protest] on February 13: “Federal Government no go allow any group to destroy cities” – Lai Mohammed11th February 2021